Tuesday, July 6, 2010

1st Time : Ku kenal Kamu

Ermm..saje je rini ubah topic sket..aku nak citer bagaimana kami berkenalan..ye la..since kami da berkawan almost 5 years..bukan sekejap2 masa ok..lama tu...alhamdulillah..sepanjang 5 tahun ini berkawan..kami tak penah bergaduh besar..mebbe sbb Incik Neyo mempunyai ketebalan sifat sabar..nak bandingkan ngan aku yang senang melenting nie..aku ni garang orangnye..hehehhe...
aku tak ingat tarikh but yet year of 2005 kami start berkawan.. camne aku jupe die nie?
emm..kat Shakey's Pizza Alam Sentral (skang da tutup)..aku & die keje partime kat sane ok..die mase tu final year diploma..aku lak baru abes..so keje la situ dulu..memula kawan2 bese jek..tapi secepat pizza dimasak..secepat itu jugalah cinta berputik..ecehhhh....

start pada tu..alhamdulillah..relation kami makin meningkat..dari level kawan biasa ke kawan rapat..then upgrade sket..jadi kawan baik..final upgrade at dat stage..jadi gelfren boifren...satu pencapaian yang membanggakan tu...ade kapel..heeeeee...dan taraf hidup kami pon berubah..da tak keje situ..tapi bile kenangkan balik tempat tu da tutup..cam sedey jek...banyak tu kenangan..
penah dulu aku terpikir nak wat pre-wed kat shakey's since situ tempat pertama kami berjumpa..tapi da tutopppp!!! takan nak wat kat McD lak..lari tema la..aku kenal sebab pizza bukan burger..
da 5 tahun relation kami..alhamdulillah..harap2 apa agenda yang dirancang akan datang..berada di laluan yang sepatutnya..Aminnn...

No comments: