Wednesday, October 27, 2010

save ur date pleaseeeee!!!

heeeee...da dpt a few pict from my OP..ntuk pre-wed ritu..
so dengan ini saya ingin menjemput kepada sesiapa yang sudi hadir ke majlis kawen saye nanti...please drop ur address ek..
n..need ur opinion..which design should i use in FB invitation..tq!!




6 comments:

hana yoriee said...

alaalaa..comelnye..i prefer the 2nd pic..more classic!

journey of a lady said...

i suke photo no 2!

yaNa said...

gambo pegang belon..cantek!

anaztasias einz said...

dear. sangat cantik !! sapa photog u? saya suka gmbr ada bellon tu !! =)

p/s : nak datang leh tak sekampung kan hehe =) (ish xmalonya saya :p

Miss Byo said...

heheh..tq...da post pon kat fb..
nora anaztasias: bleh....t sy pos kan kad..time raye haji..balik sertik kan?

anaztasias einz said...

kali ni tak balik sertik sebab atok pergi haji =). kalo tak pos, email pun boleh anzcis @yahoo. com. Insya Allah ada kelapangan, memg nak pergi tunang pun orang bentong (taman muhibbah, benus) =)