Monday, June 7, 2010

166 hari..masih awal atau sudah lambat?

Salam semua.
Dalam entri kali ini..aku ingin menyentuh tentang persiapan perkahwinan antara aku dan Mr.Tunang aku..its 166 more days to go..masih awal atau sudah lambat? Bagi aku cam tengah2 la..tak la awal ngat and tak la lambat sgt..but then some stuff need to handle early for the sake of time..in handling the preparation for wedding..time killing faster..when the time arrive there is no space for even a blink to waste.
So untuk mengelakkan keadaan jadi huru-hara sbb most of the planning for the wedding aku yang wat..ye la..aku stay sini pon menyewa..parents lak kat Pahang..aku pon kalau boleh tamo la susahkan dorang..So aku kene well prepare ntuk semua2 nya..dari mak andam, pelamin, baju, goodies..and etc..
Mr. Tunang aku lak blur2 dalam hal2 camnie..ye la aku & encik Neyo aku dedua anak sulung..for both side, this is the 1st experience to hadle all those wedding thingy. Bakal MIL aku pon leh ilek jek..bile aku ckp kat die kene tempah awal2 die leh cakap lambat lagi..
Sigh!!
So far planning aku ntuk my day nie..

1) Barang hantaran
2) Andaman + Pelamin
3) Canopy
4) Food
5) Invitation Card
6) HIV test + Tok Kadi + urusan keagamaan

so far yang da siap barang hantaran..yeayyy..tu jek..
ok la..stop sini dulu..len entri t baru citer pasal yang lain..

No comments: