Thursday, June 16, 2011

Tangan dah gatalll!!!

Salam..
Hehehe..skang aku sangat2 menggedik ntuk beberapa activiti..
tangan ni tetibe gatal..takle dok diam..da lama aku tak wat sesuatu activity yang aku suke..
hiihi...pernah aku nye tangan ni gatal nak wat2 bende2 handcraft nie..tapi tadek material..aku amek kertas..then aku gunting halus2..erkk!!! da cam orang tak betol dah..then mase teachers day..adik ipar aku suh aku wrapkan adiah ntuk cikgu2 die...huissshhh kemain suke lagi aku..walopon mase tu aku penat sangat..ni da kategori ketagih da kot aku ni..then baru2 ni..aku da temui sesuatu yang best..
Handcraft Felt..dalam pale otak aku berlegar2 aku nak tampal felt tu kat kain cotton flannel n jadikan blanket ntuk baby..serious ok..seni felt ni sangat2 menarik..dan cute...
jap aku upload gambar burung-burungan antu yang aku buat..
herhehe..ni la yang aku buat..just blum wat dahan ngan daun2 tempat ntuk antu2 ni duduk...tp senget benget sket la..akak budak baru belajar dek non....
tapi aku mmg suke tgk art2 felt yang sangat comel dan creative nie..




comel kan semua...so skang aku still ngah pektis..dan pektis...
till then..tata!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

tiramisu said...

syomel..... =)

Miss Byo said...

tq cik tiramisuuuu!!!