Wednesday, April 13, 2011

Nak bukak kedaiiii kat umah...perlu ke?

Salam..
Tetibe aku terpikir cam nak buat online business..ermmm....but wat kind of business should i do?
nak cari passive income..bermacam2 idea actualy berlegar..beside..aku skang cam terasa amat menyampah ngan kerja aku sekarang...bosan beb..wat keje yang sama for almost 4 years..
tapi aku tadek la till nak benti keje kot nak wat business nie..
Aku masih belajar...and best kan kalu ade business sendiri..
so agak2 ape business yang best untuk di jalankan? ermmm...perniagaan tudung? baju baby..baju sulam2 indon? aishhh..byk ngat dah yang di run online..food? ermm..leh consider?
wedding gift? ermmm...cam menarik..
heeeeeeeee....
aku pon tak sure...
t la...aku takut kuar duit beriye2 t kang tak terkejar plak nak wat..kene schedule bebaik...
pe pro and cons beside consideration of effort and interest..kalu wat business yang tak minat..den ghaso..sehari jek la den buko kedai..hihihi...

No comments: